Välkommen till Foooersblog.blogg.se!

Hejsan och välkommen till Foooersblog.blogg.se!
 
Jag som ligger bakom denna blogg heter Linn och har vart Foooer i snart ett år. Jag älskar att skriva (speciellt om killarna) så varför inte skapa en blogg om dem? Jag har en aktiv fanpage på instagram med cirka 800 följare, har följt The Fooo Conspiracy bloggar till och från väldigt länge och tyckte nu det var dags att skapa en egen. Kommer vara så aktiv som möjligt på denna blogg och hoppas ni kommer tycka om den! (Designen är just nu under uppbyggnad)
Här kan du nå mig:
Kik: linn.rensvik
Mail: [email protected]
Instagram (fanpage): @Fooomooon
Instagram privat: @Rensviklinn
Twitter: Rensviklinn
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

foooersblog.blogg.se

The Fooo Conspiracy är ett svenskt pojkband skapat i december 2012. Medlemmarna består av Felix Sandman, Oscar Enestad, Omar Rudberg & Oscar "Og" Molander. Här får du reda på senaste nytt om The Fooo Conspiracy!

RSS 2.0